მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მარკეტინგი პრაქტიკაში
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
As CEO, Mulcahy brought with her a sales and marketing mentality that now permeates the entire Xerox organization.
მულკაჰიმ, როგორც აღმასრულებელმა დირექტორმა, კომპანიაში გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენტალიტეტი შემოიტანა, რომელსაც ამჟამად უკვე მთლიანად იზიარებს ქსეროქსი.