ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
The Millennials are bombarded with marketing messages.
მილენიუმელებს ბომბავენ მარკეტინგული შეტყობინებებით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
However, rather than having mass marketing messages pushed at them, they prefer to seek out information and engage in two-way brand conversations.
თუმცა, მათზე მიმართულ მასობრივ მარკეტინგს უპირატესობას ანიჭებენ ინფორმაციის მოძიებისა და ორმხრივ კომუნიკაციაში ჩართვის კამპანიასთან.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Interestingly, although most marketers worry about whether their offers will be perceived at all, some consumers worry that they will be affected by marketing messages without even knowing it—through subliminal advertising.
საინტერესოა, რომ იმ დროს, როდესაც მარკეტოლოგთა უმეტესობა წუხს იმაზე, მივა თუ არა მათი სათქმელი მყიდველებამდე, მომხმარებლები ნერვიულობენ, რომ მათზე ქვეცნობიერი ზეგავლენა არ მოახდინონ კომპანიებმა – ქვეცნობიერი რეკლამის მეშვეობით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. კომპანიის მაგალითი
Advocating the brand. For JetBlue, we understand the ability to market to a social community is dependent on our customers’ willingness to hear and spread those marketing messages.
ბრენდის ქომაგობა; ჯეთ ბლუს წევრებს კარგად გვესმის, იმისათვის, რომ საზოგადოებას პროდუქტი მოეწონოს, კომპანიის კლიენტებს უნდა გაუჩნდეთ სურვილი, გაავრცელონ შესაბამისი მარკეტინგული ინფორმაცია.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომუნიკაციები
They can connect more easily with other consumers to exchange brand-related information or even create their own marketing messages.
ისინი იოლად უკავშირდებიან სხვა მომხმარებლებს, რათა გაცვალონ ბრენდთან დაკავშირებული ინფორმაცია ან საკუთარი მარკეტინგული შეტყობინებებიც კი შექმნან.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Retailers’ mobile marketing messages can include text messages with numeric “short codes” that customers dial to receive a promotion, bar-coded digital coupons, Web site links, and display advertisements.
საცალო მოვაჭრეთა მობილური მარკეტინგის შეტყობინებები შესაძლოა შეიცავდეს ტექსტურ შეტყობინებებს „მოკლე ციფრული კოდებით“, რომლებსაც მომხმარებელი შესაბამისი ფასდაკლების მისაღებად კრეფს, კოდიანი ციფრული კუპონებით, ვებგვერდის ლინკებით და საჩვენებელი რეკლამებით.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მარკეტინგი პრაქტიკაში
Some consumers just don’t want marketing messages delivered to their phones.
ზოგიერთ მომხმარებელს უბრალოდ, არ სურს ტელეფონით მიიღოს ინფორმაცია.