ორგანიზაციების რიფრეიმინგი: მხატვრულობა, არჩევანი და ლიდერშიფი | თავი XVII
ავტორი: ლი გ. ბოლმანი
მთარგმნელი: თეა ფირცხალავა
ტიპი: სამეცნიერო წიგნი
დარგი: მენეჯმენტი
გამომცემლობა: ილიაუნის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2008
თარგმნის წელი: 2008
His cheap, reliable Model T — the “Tin Lizzie” — was a marketing miracle at a time when customers would buy anything with four wheels and a motor.
მისი იაფი საიმედო მოდელი „T“ – „Tin Lizzie“ ბაზრის ნამდვილი საოცრება იყო იმ დროს, როდესაც მომხმარებლები მზად იყვნენ ეყიდათ ნებისმიერი რამ, რასაც ოთხი ბორბალი და ძრავა ჰქონდა.