ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Designing the marketing mix—product, price, place, and promotion—involves working out the tactical details of the positioning strategy.
გადაწყვეტილებები მარკეტინგული კომპლექსის (პროდუქტი, ფასი, განაწილება და სტიმულირება) პოზიციონირების სტრატეგიის ტაქტიკური ნაწილია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Guided by strong targeting and positioning, retailers must decide on a retail marketing mix—product and service assortment, price, promotion, and place.
ძლიერი მიზნობრიობისა და პოზიციონირების შედეგად, საცალო მოვაჭრეებმა უნდა მიიღონ გადაწყვეტილებები საცალო ვაჭრობის მარკეტინგულ კომპლექსთან დაკავშირებით, რაც გულისხმობს პროდუქტისა და მომსახურების ასორტიმენტს, ფასს, რეკლამასა და ადგილს.