ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
These bold marketing moves and Hyundai’s customer-focused value proposition helped the brand turn the corner on customer perceptions.
თამამმა მარკეტინგულმა სვლებმა და ჰიუნდაის კლიენტებზე ორიენტირებულმა ფასეულობათა განაცხადმა ნაყოფი გამოიღო და დაეხმარა ბრენდს, კრიტიკული დროისთვის გაეძლო.