მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
These bold marketing moves and Hyundai’s customer-focused value proposition helped the brand turn the corner on customer perceptions.
თამამმა მარკეტინგულმა სვლებმა და ჰიუნდაის კლიენტებზე ორიენტირებულმა ფასეულობათა განაცხადმა ნაყოფი გამოიღო და დაეხმარა ბრენდს, კრიტიკული დროისთვის გაეძლო.