ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Today, marketing must be understood not in the old sense of making a sale but in the new sense of satisfying customer needs.
დღესდღეობით მარკეტინგი უნდა განიხილებოდეს არა როგორც გაყიდვის საშუალება, არამედ როგორც მყიდველთა საჭიროებების დაკმაყოფილების წყარო.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
In fact, internal marketing must precede external marketing.
რეალურად შიდა მარკეტინგი უნდა უსწრებდეს გარე მარკეტინგს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Marketing must then convince buyers that the product’s value at that price justifies its purchase.
ამის შემდეგ მარკეტოლოგის მოვალეობაა, დაარწმუნოს მყიდველი, რომ პროდუქტზე დაწესებული ფასი ამართლებს და ღირს ამ პროდუქტის ყიდვა ამ ფასად.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
Thus, marketing must drive shoppers to action at the store level.
ამდენად, მარკეტინგულმა ელემენტებმა ხელი უნდა შეუწყოს მყიდველების აქტიურობას მაღაზიის დონეზე.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
It seems that not all marketing must follow in the footsteps of marketing giants such as IBM and P&G.
როგორც ჩანს, არ არის საჭირო, რომ ყოველთვის ისეთი გიგანტების მარკეტინგულ სტრატეგიას მივდიოთ, როგორებიცაა, აი-ბი-ემი და პროქტერ & გემბელი.