ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
Since museums exist for the public benefit and their goals are social, their marketing needs to reflect these goals.
ვინაიდან მუზეუმები საზოგადოების საკეთილდღეოდ არსებობენ და მათი მიზნებიც სოციალურია, მათი მარკეტინგიც ამ მიზნებს უნდა ასახავდეს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing needs to identify, evaluate, and select market opportunities and establish strategies for capturing them.
მარკეტინგის მეშვეობით ხდება საბაზრო შესაძლებლობების იდენტიფიცირება, შეფასება, შერჩევა და მათ მისაღწევად სტრატეგიების დაგეგმვა.