ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
This broad mission leads to a hierarchy of objectives, including business objectives and marketing objectives.
ეს ვრცელი მისია მიზნების მთელ იერარქიას მოიცავს, მათ შორისაა როგორც მთლიან ბიზნესთან დაკავშირებული, ასევე მარკეტინგული მიზნები.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
These goals then become the company’s current marketing objectives.
ამ მიზნებმა კომპანიის მარკეტინგული მიზნების სახე უნდა მიიღოს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing strategies and programs must be developed to support these marketing objectives.
მარკეტინგული სტრატეგიები და პროგრამები ისე უნდა შემუშავდეს, რომ მიღწეულ იქნეს მარკეტინგული მიზნები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
An effective marketing program blends each marketing mix element into an integrated marketing program designed to achieve the company’s marketing objectives by delivering value to consumers.
ეფექტური მარკეტინგული პროგრამა მარკეტინგული კომპლექსის ყველა ელემენტს თავს უყრის კოორდინირებულ პროგრამაში, რომლის მიზანია მყიდველისათვის ფასეულობის მიწოდება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing implementation is the process that turns marketing plans into marketing actions to accomplish strategic marketing objectives.
მარკეტინგული გეგმის განხორციელება არის პროცესი, რომელიც სტრატეგიული მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად მარკეტინგულ სტრატეგიებსა და გეგმებს მარკეტინგულ ქმედებებად აქცევს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
The table also lists the marketing objectives and strategies for each stage.
მასში ასევე ნაჩვენებია მარკეტინგის მიზნები და სტრატეგიები ყოველ საფეხურზე.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Price is only one of the marketing mix tools that a company uses to achieve its marketing objectives.
ფასწარმოქმნა მარკეტინგული კომპლექსის მხოლოდ ერთ-ერთი იარაღია, რომელსაც კომპანია იყენებს მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 11. ფასწარმოქმნის სტრატეგიები
Or the company may have different marketing objectives in various world markets, which require changes in pricing strategy.
ან კომპანიას სხვადასხვა მარკეტინგული მიზანი ამოძრავებდეს მსოფლიოს განსხვავებულ ბაზრებზე, რაც, თავის მხრივ, ცვლილებებს მოითხოვს ფასწარმოქმნის სტრატეგიაში.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Its staff is so busy dealing with various publics—stockholders, employees, legislators, and the press—that PR programs to support product marketing objectives may be ignored.
მისი მუშაკები იმდენად დაკავებულნი არიან სხვადასხვა სახის საზოგადოებასთან ურთიერთობით — აქციონერებთან, თანამშრომლებთან, კანონმდებლებთან და პრესასთან – რომ შესაძლოა პროდუქტის მარკეტინგის მიზნების მხარდამჭერი პროგრამები იგნორირებული ჰქონდეთ.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Compensation should direct salespeople toward activities that are consistent with the overall sales force and marketing objectives.
კომპენსაციის მიღების შემდეგ მათ ისეთი საქმიანობა უნდა განახორციელონ, რომელიც სავსებით შეესაბამება კომპანიის მარკეტინგულ მიზნებსა და მის გაყიდვების პერსონალს.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
As an element of the promotion mix, the sales force is very effective in achieving certain marketing objectives and carrying out such activities as prospecting, communicating, selling and servicing, and information gathering.
როგორც მარკეტინგული კომპლექსის ნაწილი, გაყიდვების პერსონალი ძალიან ეფექტურად ახერხებს მარკეტინგული მიზნების მიღწევას და ისეთი საქმიანობის წარმოებას, როგორიცაა: პერსპექტიული კლიენტების დადგენა, კომუნიკაცია, გაყიდვა, მომსახურება და ინფორმაციის მოგროვება.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Before going abroad, the company should try to define its international marketing objectives and policies.
სანამ საზღვარგარეთ განაგრძობს საქმიანობას, კომპანიამ უნდა განსაზღვროს საერთაშორისო მარკეტინგული მიზნები და პოლიტიკა.