ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
Wholesaler-distributors are crucial to the marketing of numerous products.
საბითუმო ვაჭრობის საწარმოებს უაღრესად დიდი მნიშვნელობა აქვს მრავალი სახის პროდუქციის რეალიზაციისათვის.
2.
ევროკავშირის ოფიციალური ჟურნალი | ასოცირების შესახებ შეთანხმება ერთის მხრივ, ევროკავშირს და ევროპის ატომური ენერგიის გაერთიანებას და მათ წევრ სახელმწიფოებსა და მეორეს მხრივ, საქართველოს შორის: კარი IV, თავი 6
The selling and marketing of air transport services;
საჰარეო სატრანსპორტო მომსახურების გაყიდვა და მარკეტინგი;
3.
ევროკავშირის ოფიციალური ჟურნალი | ასოცირების შესახებ შეთანხმება ერთის მხრივ, ევროკავშირს და ევროპის ატომური ენერგიის გაერთიანებას და მათ წევრ სახელმწიფოებსა და მეორეს მხრივ, საქართველოს შორის: კარი IV, თავი 9
2. The import, export and marketing of any product referred to in Articles 170 and 171 of this Agreement shall be conducted in compliance with the laws and regulations applying in the territory of the importing Party.
2. ამ შეთანხმების 170-ე და 171-ე მუხლებში მითითებული პროდუქტის იმპორტი, ექსპორტი და ბაზარზე გატანა განხორციელდება იმპორტიორი მხარის ტერიტორიაზე მოქმედი კანონებისა და კანონქვემდებარე აქტების შესაბამისად.
4.
ოქსფორდის მოკლე სახელმძღვანელო ფსიქიატრიაში | თავი 6, მტკიცებულებაზე დამყარებული მიდგომა ფსიქიატრიაში
The lack of placebo-controlled design in antidepressant drug development might lead to the marketing of a drug that is ineffective.
ანტიდეპრესანტი პრეპარატების შექმნისას პლაცებოკონტროლირებადი კვლევის დიზაინის არარსებობამ შეიძლება გამოიწვიოს ისეთი პრეპარატების გაყიდვა, რომლებიც არაეფექტურია.
5.
ევროკავშირის ოფიციალური ჟურნალი | ევროპის პარლამენტისა და საბჭოს 2013 წლის 12 ივნისის რეგულაცია საბაჟო ორგანოების მხრიდან ინტელექტუალური საკუთრების უფლებების აღსრულებისა და საბჭოს რეგულაციის გაუქმების თაობაზე
(2) The marketing of goods infringing intellectual property rights does considerable damage to right-holders, users or groups of producers, and to law-abiding manufacturers and traders.
(2) ინტელექტუალური საკუთრების უფლებების დარღვევით წარმოებული საქონლის მარკეტინგი მნიშვნელოვან ზიანს აყენებს როგორც უფლებათა მფლობელებს, მომხმარებლებს თუ მწარმოებელთა ჯგუფებს, ასევე კანონმორჩილ მწარმოებლებს და მოვაჭრეებსაც.
6.
საქართველოს საკანონმდებლო მაცნე | ევროპარლამენტისა და საბჭოს 2002 წლის 12 ივლისის დირექტივა
Which the provider of the publicly available electronic communications services may want to perform, for the marketing of electronic communications services or for the provision of value added services.
რომელიც შეიძლება მოისურვოს საჯაროდ ხელმისაწვდომი ელექტრონული საკომუნიკაციო მომსახურების მიმწოდებელმა ელექტრონული საკომუნიკაციო სერვისების მარკეტინგის ან დამატებითი ღირებულების მომსახურების გაწევის მიზნით.
7.
მედიასისტემების შედარება | ჩრდილო ატლანტიკური ანუ ლიბერალური მოდელი
In this period a large-scale newspaper industry developed, similarly to the industrial capitalism. This process was connected with “large-scale factory production, an urban work force, strategic centers of investment capital, and extensive marketing of standardized products.
ამ პერიოდში ქაღალდის მასობრივი წარმოების ინდუსტრია გაიზარდა, ისევე, როგორც ინდუსტრიული კაპიტალიზმი და ეს პროცესი უკავშირდებოდა „დიდი მასშტაბის ქარხნულ წარმოებას, ურბანული მუშახელის, საინვესტიციო კაპიტალის სტრატეგიული ცენტრების წარმოქმნასა და სტანდარტიზებული პროდუქციის მარკეტინგის გაძლიერებას.
8.
სოციალური ცხოველი | თავი 5
And therein lies the inspiration of the marketing of a new American cigarette, which Landry confidently predicts will have a 1 percent share of the American market within 12 months.
და აქ დევს ახალი ამერიკული სიგარეტის მარკეტინგის ინსპირაცია, რომელიც, ლანდრის წინასწარმეტყველებით, ექნება ამერიკული ბაზრის 1 პროცენტი წილი 12 თვეში.
9.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი III, რეგიონული, ეროვნული, ლოკალური
Not all tourism is available to nationalist marketing of course: sex tourism for instance.
რა თქმა უნდა, ტურიზმის ყველა ფორმა არ ექვემდებარება ეროვნულ მარკეტინგს, მაგალითად, თუნდაც სექსტურიზმი.
10.
კულტურის კვლევები: კრიტიკული შესავალი | ნაწილი IV, ტელევიზია
The marketing of the new media in the 50's placed a great deal of emphasis on positioning the set in the main family room and the question of where the television set should be placed still has lifestyle and self-presentation consequences.
ახალი მედიის გაყიდვისას 50-იან წლებში აქცენტს აკეთებდნენ ტელევიზორის ოჯახის მთავარ ოთახში განთავსებაზე და საკითხი, თუ სად უნდა იყოს დადგმული ტელევიზორი, გვაძლევს წარმოდგენას ცხოვრების წესსა და მაყურებელზე.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Other problems arise when the marketing of adult products spills over into the children’s segment—intentionally or unintentionally.
ასეთივე პრობლემა იჩენს თავს მაშინაც, როდესაც, ნებსით თუ უნებლიეთ, მოზარდებისთვის განკუთვნილი პროდუქტების მარკეტინგული ღონისძიებები საბავშვო სეგმენტზეც ზემოქმედებს.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
In one sense, all marketing is the marketing of an idea, whether it is the general idea of brushing your teeth or the specific idea that Crest toothpastes create “healthy, beautiful smiles for life”.
გარკვეულწილად, მთლიანად მარკეტინგი იდეის მარკეტინგია, იქნება ეს კბილების გახეხვის ზოგადი იდეა თუ სპეციფიკური იდეა იმის შესახებ, რომ ქრესტის კბილის პასტა „ყოველდღიურ ჯანსაღ და ლამაზ ღიმილს“ უწყობს ხელს.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Here, however, we narrow our focus to the marketing of social ideas.
მაგრამ ამ შემთხვევაში ძირითადი ფოკუსირება სოციალური იდეების მარკეტინგზე ხდება.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Figure 8.2 shows the important decisions in the development and marketing of individual products and services.
სურათი 8.2 გვიჩვენებს ცალკეული პროდუქტისა და მომსახურების განვითარებასა და მარკეტინგთან დაკავშირებულ მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Identify the four characteristics that affect the marketing of services.
დაასახელეთ ის ოთხი თვისება, რომელიც გავლენას ახდენს მომსახურების მარკეტინგზე.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
Using intermediaries usually means giving them some control over the marketing of the product, and some intermediaries take more control than others.
ხშირად შუამავლების გამოყენება პროდუქციის მარკეტინგის საკითხში მათთვის გარკვეული კონტროლის უფლების მინიჭებას ნიშნავს და ზოგიერთ შუამავალს კი, სხვებთან შედარებით, მეტი კონტროლი აქვს.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Dr. Kotler has served as chairman of the College on Marketing of the Institute of Management Sciences, a director of the American Marketing Association.
პროფესორი კოტლერი იყო მართვის მეცნიერებათა ინსტიტუტის მარკეტინგის კოლეჯის თავმჯდომარე და ამერიკის მარკეტინგის ასოციაციის დირექტორი.
18.
საერთაშორისო ურთიერთობები | ევროპის პარლამენტისა და საბჭოს დირექტივა 2001-37-EC
(1) Council Directive 89/622/EEC of 13 November 1989 on the approximation of the laws, regulations and administrative provisions of the Member States concerning the labelling of tobacco products and the prohibition of the marketing of certain types of tobacco for oral use was amended substantially by Directive 92/41/EEC.
(1) საბჭოს დირექტივა 89/622/EEC, დათარიღებული 1989 წლის 13 ნოემბრით, წევრსახელმწიფოთა თამბაქოს ნაწარმის ეტიკეტირებასთან და პერორალური გამოყენებისთვის განკუთვნილი თამბაქოს გარკვეული ტიპების ბაზარზე გატანის აკრძალვასთან დაკავშირებული კანონების, ნორმატიული აქტებისა და ადმინისტრაციული დადგენილებების დაახლოების შესახებ არსებითად იქნა შესწორებული დირექტივით 92/41/EEC.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Consumer advocates, government agencies, and other critics have accused marketing of harming consumers through high prices, deceptive practices, high-pressure selling, shoddy or unsafe products, planned obsolescence, and poor service to disadvantaged consumers.
მომხმარებელთა უფლებების დამცველი ორგანიზაციები, სამთავრობო სააგენტოები და ექსპერტები ხშირად აკრიტიკებენ მარკეტინგს მაღალი ფასების, მოტყუების, აგრესიულობის, უხარისხო პროდუქციის, მოძველებული პროდუქტებით ვაჭრობისა თუ სოციალურად დაუცველი მომხმარებლის ცუდი მომსახურებით დაზარალების გამო.
20.
დიდი ინგლისურ-ქართული ონლაინ ლექსიკონი | ასო P-10
As sales manager he'll be very involved in the promotion and marketing of the product.
გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე მუშაობის პროცესში იგი აქტიურად იქნება ჩართული ამ პროდუქტის რეკლამირებასა და მარკეტინგში.