ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
Often, the best strategy is not to charge the lowest price but rather differentiate the marketing offer to make it worth a higher price.
ხშირად საუკეთესო სტრატეგია ყველაზე დაბალი ფასის დაწესება კი არ არის, არამედ მარკეტინგული შეთავაზების განსხვავება სხვა შეთავაზებისაგან, რაც ფაქტობრივად ამართლებს მაღალ ფასს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Salespeople can probe customers to learn more about their problems and then adjust the marketing offer and presentation to fit the special needs of each customer.
გაყიდვების პერსონალი ცდილობს, რაც შეიძლება მეტი ინფორმაცია მიიღოს კლიენტების პრობლემების შესახებ და შემდეგ მარკეტინგული შეთავაზებები მოარგოს თითოეული კლიენტის ინდივიდუალურ საჭიროებებს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
What key benefits do these forms of direct marketing offer for consumers and for marketers?
პირდაპირი მარკეტინგის ეს ფორმები რა სარგებელს სთავაზობს მომხმარებელს და მარკეტოლოგებს?