ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Still other companies tailor their marketing offers across a range of markets, from the affluent to the less affluent.
სხვა კომპანიები თავიანთ მარკეტინგულ შემოთავაზებებს არგებენ ყველა ტიპის მომხმარებელს, ყველაზე მდიდრით დაწყებული, შედარებით ხელმომჭირნეთი დამთავრებული.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Using detailed databases, companies tailor their marketing offers and communications to the needs of narrowly defined segments or individual buyers.
მონაცემთა დეტალური ბაზების გამოყენებით, კომპანიები საკუთარ მარკეტინგულ შეთავაზებებსა და საზოგადოებისათვის განკუთვნილ ინფორმაციას არგებენ კონკრეტულად განსაზღვრული სეგმენტების საჭიროებებს ან ინდივიდუალურ მყიდველებს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
USAA uses the database to tailor direct marketing offers to the specific needs of individual customers.
იუ-ეს-ეი-ეი მონაცემთა ბაზას იმისათვის იყენებს, რომ პირდაპირი მარკეტინგული შეთავაზებები ინდივიდუალური კლიენტების საჭიროებებს მოარგოს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Mail marketing offers some distinct advantages over digital forms.
ფოსტით მარკეტინგს ციფრულთან შედარებით მეტი უპირატესობა აქვს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Marketers must target their direct marketing offers carefully, bringing real value to customers rather than making unwanted intrusions into their lives.
მარკეტოლოგებმა თავიანთი პირდაპირი მარკეტინგის შეთავაზებები დაკვირვებით უნდა შეარჩიონ და მომხმარებლებს ნამდვილად ღირებული პროდუქტი შესთავაზონ უაზრო და უსარგებლო, თავს მოხვეული განცხადებების ნაცვლად.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Most direct marketers want the same things that consumers want: honest and well-designed marketing offers targeted only toward consumers who will appreciate and respond to them.
პირდაპირი მარკეტოლოგების უმეტესობას იგივე სურს, რაც მომხმარებლებს: პატიოსნად და კარგად მომზადებული მარკეტინგული შეთავაზებები იმ მომხმარებლებისთვის, რომლებიც მიიღებენ და შესაბამისად მოახდენენ რეაგირებას.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In the end, most direct marketers want the same things that consumers want: honest and well-designed marketing offers targeted only toward consumers who will appreciate and respond to them.
საბოლოო ჯამში, პირდაპირი მარკეტოლოგების უმეტესობას იგივე სურს, რაც მომხმარებლებს: კარგად მომზადებული და პატიოსანი მარკეტინგული შეთავაზებები, რომლებიც მხოლოდ იმ მომხმარებლებზე იქნება გათვლილი, რომლებიც მათ შესაბამისად დააფასებენ და რეაგირებას მოახდენენ.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
To gain competitive advantage, companies must use this understanding to design marketing offers that deliver more value than the offers of competitors seeking to win the same customers.
კონკურენტუნარიანი უპირატესობის მოსაპოვებლად კომპანიებმა უნდა მოამზადონ მარკეტინგული პროექტები, რომლებიც კონკურენტების მიერ შეთავაზებულ ფასეულობებთან შედარებით, მეტად მოიზიდავენ მყიდველს.