ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
To head up such large marketing organizations, many companies have now created a chief marketing officer position.
ასეთი დიდი მარკეტინგული დეპარტამენტების მართვისა და ხელმძღვანელობის უკეთ განსახორციელებლად მრავალმა კომპანიამ შემოიღო მარკეტინგის აღმასრულებელი დირექტორის პოზიცია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Says Pepsi-Cola North America’s chief marketing officer, “The era of the mass brand has been over for a long time”.
„მასობრივი ბრენდის ერა დიდი ხანია დასრულდა“ — აცხადებს პეპსიკოს ჩრდილოეთ ამერიკის მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
“There are fewer wet bottoms in the world because of us,” says Jim Stengel, P&G’s former global marketing officer.
როგორც კომპანიის მარკეტინგის სამსახურის თანამშრომელი ჯიმ სტენგელი აცხადებს, „ჩვენ გამო დღეს მსოფლიოში გაცილებით ნაკლები ჩვილი ასველებს ტანსაცმელსა და ლოგინს“.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. კომპანიის მაგალითი
“We know if you like gold ... chardonnay, down pillows; if you like your room close to the elevator, which properties you visit, what games you play, and which offers you redeemed,” says David Norton, Harrah’s chief marketing officer.
„ჩვენ ვაკონტროლებთ, რა მოგწონთ — ოქრო... სპეციალური ღვინო, დაბალი ბალიშები; ანიჭებთ თუ არა უპირატესობას იმას, რომ თქვენი ოთახი იყოს ლიფტთან ახლოს, რა თამაშებს თამაშობთ, რა ადგილებს სტუმრობთ, და რა შემოთავაზებები შეიძინეთ“, - აცხადებს დავიდ ნორტონი, კომპანიის მარკეტინგის მთავარი სპეციალისტი.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. კომპანიის მაგალითი
According to Susan Bostrom, Cisco’s chief marketing officer, the pragmatic campaign helps customers understand how Cisco’s technologies can save them money, bring products to market faster, and even have an impact on the environment.
სისკოს მთავარი მარკეტოლოგის, სუზან ბოსტრომის თანახმად, პრაგმატული კამპანია მომხმარებლებს ეხმარება, გაიაზრონ, როგორ შეძლებენ სისკოს ტექნოლოგიების დახმარებით თანხის დაზოგვას, ბაზარზე პროდუქციის უფრო სწრაფად შემოტანას და გარემოზე ზემოქმედებას.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. კომპანიის მაგალითი
According to Annie Young-Scrivner, global chief marketing officer for Starbucks, half of all Via serving occasions are at home, 25 percent are in the office, and 25 percent are “on the go”.
სტარბაქსის გლობალური მარკეტინგის მთავარი ოფიცრის, ანი იანგ სკრივნერის თანახმად, ვიას გაყიდვების საერთო რაოდენობიდან ნახევარი სახლის მომხმარებლებზე მოდის, 25% – ოფისის კლიენტებზე, ხოლო 25% — მათზე, ვინც ყავას გზაში მიირთმევს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Andy England, chief marketing officer of MillerCoors, is convinced that the company has Miller Lite on the right track.
მილერქორსის მარკეტინგის მთავარი სპეციალისტი ენდი ინგლანდი დარწმუნებულია, რომ კომპანიას მილერ ლაითისთვის სწორი კურსი აქვს შერჩეული.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
“Everybody else in the market [was] down 20 percent, [we were] up 44 percent on both equipment and ink,” says Kodak’s chief marketing officer.
„როდესაც ბაზარზე ყველა 20%-იან დაღმავლობას განიცდიდა, ჩვენ 44%-ით მოგვემატა მოგება როგორც კარტრიჯებზე, ისე აღჭურვილობაზე“, — აცხადებს კოდაკის მარკეტინგის მთავარი სპეციალისტი.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Joel Ewanick, Hyundai’s chief marketing officer, asked consumers directly.
ჰიუნდაის მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა ერიკ იუვენიკმა მომხმარებლებს ჰკითხა აზრი.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Sonic’s chief marketing officer, Jane Melody, holds overall responsibility for all marketing activities.
სონიკის მარკეტინგის მთავარი აღმასრულებლის, ჯეინ მელოდის პასუხისმგებლობის ქვეშაა ნებისმიერი მარკეტინგული ღონისძიების დაგეგმვა-იმპლემენტაცია.