ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 3
Calculate the price elasticity of demand for Cyberbens and study the impact of marketing on demand.
გამოიანგარიშეთ კიბერკალმისტრებზე მოთხოვნის ფასისმიერი ელასტიკურობა და შეისწავლეთ მარკეტინგის ზემოქმედება მოთხოვნაზე.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Use JA TITAN School Edition to illustrate the impact of marketing on demand for Cyberpens.
• გამოიყენეთ JA TITAN-ის სასკოლო ვარიანტი კიბერკალმისტრებზე მოთხოვნაზე მარკეტინგის ზემოქმედების საილუსტრაციოდ.
3.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
As there are two sides to every question, the application of marketing on museums has a dark side as well.
რამდენადაც ყველა საკითხს ორი მხარე აქვს, მუზეუმებში მარკეტინგის გამოყენებასაც აქვს თავისი ბნელი მხარე.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
This person heads up the company’s entire marketing operation and represents marketing on the company’s top management team.
დირექტორს ევალება, უხელმძღვანელოს კომპანიის მთლიან მარკეტინგს და წარმოადგინოს მასთან დაკავშირებული საკითხები კომპანიის აღმასრულებელ საბჭოში.