ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
This is the focus of strategic planning—the process of developing and maintaining a strategic fit between the organization’s goals and capabilities and its changing marketing opportunities.
სწორედ ამაზეა ფოკუსირებული სტრატეგიული დაგეგმვა — პროცესი, რომელიც მოიცავს სტრატეგიული თანხვედრის ჩამოყალიბებასა და შენარჩუნებას კომპანიის მიზნებსა და გარემოში არსებულ შესაძლებლობებს შორის.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Major environmental forces—demographic, economic, natural, technological, political, and cultural—shape marketing opportunities, pose threats, and affect the company’s ability to build customer relationships.
ძირითადი გარეშე ძალები – დემოგრაფიული, ეკონომიკური, ბუნებრივი, ტექნოლოგიური, პოლიტიკური და კულტურული – ქმნიან მარკეტინგულ შესაძლებლობებსა და საფრთხეებს და გავლენას ახდენენ კომპანიის უნარზე, განავითაროს მყიდველებთან მომგებიანი ურთიერთობები.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In between are developing economies that can offer outstanding marketing opportunities for the right kinds of products.
მათ შორის კი არსებობს განვითარებადი ეკონომიკები, რომლებსაც შეუძლია შესთავაზონ გამორჩეული მარკეტინგული შესაძლებლობები სწორედ შერჩეული პროდუქტებისათვის.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Environmental concerns create marketing opportunities for alert companies.
გარემოსდაცვითი საკითხები ქმნიან მარკეტინგულ შესაძლებლობებს ფხიზლად მყოფი კომპანიებისათვის.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Companies that fail to keep up with technological change will miss out on new product and marketing opportunities.
კომპანიები, რომლებიც ტექნოლოგიურ ცვლილებებს მხარს არ აუბამენ, ახალი პროდუქციისა და მარკეტინგული შესაძლებლობების მიღმა აღმოჩნდებიან.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Marketing managers can readily access and work with information in the database to identify marketing opportunities and problems, plan programs, and evaluate performance.
მარკეტინგის მენეჯერებისთვის ეს მონაცემები ადვილად ხელმისაწვდომია და მათ შეუძლიათ დაამუშაონ მონაცემთა ბაზაში არსებული ინფორმაცია, რათა დაადგინონ, რა შესაძლებლობები და პრობლემები არსებობს იმისათვის, რომ დაგეგმონ პროგრამები და შეაფასონ შესრულებული სამუშაო.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
A country’s economic structure shapes its population’s product and service needs and, therefore, the marketing opportunities it offers.
ქვეყნის ეკონომიკური სტრუქტურა მისი მოსახლეობის პროდუქტისა და მომსახურების საჭიროებებსა და შესაბამის მარკეტინგულ შესაძლებლობებს აყალიბებს.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Mobile phone marketing, podcasts and vodcasts, and iTV offer exciting direct marketing opportunities.
მობილური ტელეფონით მარკეტინგი, ვიდეოდა აუდიო მედიაფაილები და ინტერაქტიური ტელევიზია პირდაპირი მარკეტინგის ეფექტურად წარმოების საშუალებას იძლევა.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მარკეტინგი პრაქტიკაში
The iFood Assistant app cost Kraft less than $100,000 to create but has engaged millions of shoppers, providing great marketing opportunities for Kraft and its brands.
აიფუდ ასისტანტის პროგრამა კრაფტს 100 000 აშშ დოლარიც არ დასჯდომია, მაგრამ მან მილიონობით მომხმარებელი შეიძინა, რამაც საოცარი მარკეტინგული შესაძლებლობები შეუქმნა კრაფტსა და მის ბრენდებს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Find or conceive of other applications in which the Internet and mobile devices create direct marketing opportunities.
მოძებნეთ ან წარმოიდგინეთ სხვა სფეროები, რომლებშიც ინტერნეტი და მობილური მოწყობილობები პირდაპირი მარკეტინგის განხორციელების შესაძლებლობებს იძლევა.