მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Another channel development is the horizontal marketing system, in which two or more companies at one level join together to follow a new marketing opportunity.
სადისტრიბუციო არხის კიდევ ერთ განვითარებას წარმოადგენს ჰორიზონტალური მარკეტინგული სისტემა, რომელშიც ერთიანდება ერთ დონეზე მყოფი ორი ან რამდენიმე კომპანია ახალი მარკეტინგული შესაძლებლობების მოსაპოვებლად.