ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ხარისხის კონტროლის, აუდიტის, მიმოხილვის, სხვა მარწმუნებელი და დაკავშირებული მომსახურების საერთაშორისო დოკუმენტების ცნობარი | ტომი I, აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტი 315
Inquiries directed towards marketing or sales personnel may provide information about changes in the entity’s marketing strategies, sales trends, or contractual arrangements with its customers.
მარკეტინგის ან გაყიდვების განყოფილების პერსონალის გამოკითხვამ შეიძლება აუდიტორი უზრუნველყოს ინფორმაციით, სუბიექტის მარკეტინგის სტრატეგიაში მომხდარი ცვლილებების, გაყიდვების ტენდენციების, ან მომხმარებლებთან დადებული სახელშეკრულებო შეთანხმებების შესახებ.
2.
ხარისხის კონტროლის, აუდიტის, მიმოხილვის, სხვა მარწმუნებელი და დაკავშირებული მომსახურების საერთაშორისო დოკუმენტების ცნობარი | ტომი I, აუდიტის საერთაშორისო სტანდარტი 315 (გადასინჯული 2019 წელს)
Inquiries directed towards marketing or sales personnel may provide information about changes in the entity’s marketing strategies, sales trends, or contractual arrangements with its customers.
მარკეტინგის ან გაყიდვების განყოფილების პერსონალის გამოკითხვით აუდიტორმა შეიძლება ინფორმაცია მოიპოვოს სუბიექტის მარკეტინგის სტრატეგიაში მომხდარი ცვლილებების, გაყიდვების ტენდენციების, ან მომხმარებლებთან დადებული სახელშეკრულებო შეთანხმებების შესახებ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
A failure to adjust to these differences can result in ineffective marketing or embarrassing mistakes.
ამ განსხვავებების გაუთვალისწინებლობა კი არაეფექტური მარკეტინგული ღონისძიებების გატარებას ან სამარცხვინო ბიზნესშეცდომებს იწვევს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Using a concentrated marketing (or niche marketing) strategy, instead of going after a small share of a large market, a firm goes after a large share of one or a few smaller segments or niches.
კონცენტრირებული მარკეტინგის (იგივე ნიშის მარკეტინგი) სტრატეგიის გამოყენებით, დიდ ბაზარზე მცირე წილის მოპოვების ნაცვლად, კომპანია დაინტერესებულია ერთ ან რამდენიმე სეგმენტზე (ნიშაზე) დიდი წილის მოპოვებით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
When a firm introduces a new product, it may be practical to launch one version only, and undifferentiated marketing or concentrated marketing may make the most sense.
როდესაც ფირმა ახალ პროდუქტს წარადგენს, შესაძლოა უფრო პრაქტიკული იყოს ერთი სახის პროდუქტის გამოშვება და შესაბამისად არადიფერენცირებული ან კონცენტრირებული მარკეტინგის სტრატეგიის გამოყენება.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Concentrated marketing (or niche marketing) involves focusing on one or a few market segments only.
კონცენტრირებული მარკეტინგი (იმავე ნიშის მარკეტინგი) მხოლოდ ერთ ან რამდენიმე საბაზრო სეგმენტზე კონცენტრირებას მოიცავს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. ფასწარმოქმნა: მყიდველთა ფასეულობის გაგება და შექმნა
In small companies, prices are often set by top management rather than by the marketing or sales departments.
მცირე ზომის კომპანიებში ამას ხშირად მაღალი დონის მენეჯმენტი აკეთებს და არა მარკეტინგის ან გაყიდვების დეპარტამენტები.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Sales promotions are usually used together with advertising, personal selling, direct marketing, or other promotion mix tools.
გაყიდვების სტიმულირება, როგორც წესი, რეკლამასთან, პერსონალურ გაყიდვებთან, პირდაპირ მარკეტინგთან ან სტიმულირების სხვა მექანიზმებთან ერთად გამოიყენება.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
Finally, marketers can promote their brands through event marketing (or event sponsorships), by which they can create their own brand-marketing events or serve as sole or participating sponsors.
დაბოლოს, მარკეტოლოგებს შეუძლიათ საკუთარი ბრენდის რეკლამირება ღონისძიებათა მარკეტინგის (ან ღონისძიებათა სპონსორობის) მეშვეობით, რაც გულისხმობს საკუთარი მარკეტინგული ღონისძიებების მოწყობას ან სხვების მიერ მოწყობილი ღონისძიებების სრულ თანამონაწილე სპონსორობას.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
The partners may disagree over investment, marketing, or other policies.
პარტნიორებს შესაძლოა უთანხმოება შეექმნათ ინვესტიციებთან, მარკეტინგსა თუ ახალ პოლიტიკასთან დაკავშირებით.