ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The company must design a marketing organization that can carry out marketing strategies and plans.
მარკეტინგული სტრატეგიებისა და გეგმების განსახორციელებლად კომპანიამ მარკეტინგული ორგანიზაცია უნდა შექმნას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The most common form of marketing organization is the functional organization.
მარკეტინგის დეპარტამენტის ყველაზე მიღებული ფორმაა ორგანიზება ფუნქციების მიხედვით.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing organization has become an increasingly important issue in recent years.
უკანასკნელ წლებში მარკეტინგული დეპარტამენტის სწორი ორგანიზაცია სულ უფრო მეტ მნიშვნელობას იძენს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing departments can be organized in one or a combination of ways: functional marketing organization, geographic organization, product management organization, or market management organization.
მარკეტინგული დეპარტამენტის ორგანიზება შესაძლოა ქვემოთ ჩამოთვლილი რამდენიმე გზით ან მათი კომბინაციით მოხდეს: ფუნქციების, გეოგრაფიული, პროდუქტის მართვისა და ბაზრის მართვის მიხედვით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
He has consulted with many major U.S. and international companies in the areas of marketing strategy and planning, marketing organization, and international marketing.
იგი კონსულტაციებს უტარებდა აშშ-ისა და საერთაშორისო კომპანიებს მარკეტინგის ისეთ საკითხებში, როგორებიცაა: მარკეტინგული სტრატეგიები, მარკეტინგული დაგეგმვა, მარკეტინგული ფუნქციების ორგანიზება და საერთაშორისო მარკეტინგი.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Indirect exporting involves less investment because the firm does not require an overseas marketing organization or network.
არაპირდაპირი ექსპორტი მოიცავს ნაკლებ ინვესტიციებს, ვინაიდან ფირმა არ საჭიროებს საზღვარგარეთის მარკეტინგულ ორგანიზაციას ან ქსელს.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Deciding on the Global Marketing Organization.
გლობალურ მარკეტინგულ ორგანიზაციაზე არჩევანის შეჩერება.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 4 – Identify the three major forms of international marketing organization.
მიზანი 4 – განსაზღვრეთ საერთაშორისო მარკეტინგული ორგანიზაციის სამი ძირითადი ფორმა.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Marketing Organization.
მარკეტინგული ორგანიზაცია.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Figure A1.1 shows the structure of the eight-person marketing organization.
სურათზე A1.1 მოცემულია რვაკაციანი მარკეტინგული დეპარტამენტის სტრუქტურა.