მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
These sites engage consumers in an interaction that will move them closer to a direct purchase or other marketing outcome.
ეს ვებგვერდები ურთიერთობას ამყარებენ მომხმარებლებთან, რაც კიდევ უფრო მეტად უწყობს ხელს მომხმარებლებს, განახორციელონ პირდაპირი შესყიდვები ან მიიღონ სხვა სასურველი შედეგი.