ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
Good marketing companies win, keep, and grow customers by understanding customer needs, designing customer-driven marketing strategies, constructing value-delivering marketing programs, and building customer and marketing partner relationships.
წარმატებული კომპანიები მყიდველებს იზიდავენ, ინარჩუნებენ და მათ რიცხვს ზრდიან იმით, რომ კარგად ესმით მათი საჭიროებები, ამზადებენ მომხმარებლებზე ორიენტირებულ მარკეტინგულ სტრატეგიებს, სათანადო ფასეულობის შემქმნელ მარკეტინგულ პროგრამებს და ამყარებენ პარტნიორულ ურთიერთობებს.