ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Delighted customers not only make repeat purchases but also become willing marketing partners and “customer evangelists” who spread the word about their good experiences to others.
კმაყოფილი კლიენტები არა მარტო ხელმეორედ იყიდიან პროდუქტს, არამედ გახდებიან კომპანიის მარკეტინგ-პარტნიორები და სხვებსაც გაუზიარებენ სასიამოვნო შთაბეჭდილებებს ამა თუ იმ პროდუქტის შესახებ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Marketing Partners Outside the Firm.
მარკეტინგული პარტნიორები კომპანიის გარეთ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In an increasingly smaller world, companies are now connected globally with their customers and marketing partners.
კომპანიები თავიანთ კლიენტებთან და მარკეტინგულ პარტნიორებთან უკვე გლობალურად არიან დაკავშირებული.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
It must work closely with marketing partners both inside the company and throughout its marketing system.
მათ მჭიდროდ უნდა ითანამშრომლონ მარკეტინგულ პარტნიორებთან კომპანიის შიგნითაც და მთელ მარკეტინგულ გარემოშიც.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
They must work closely with marketing partners inside and outside the company.
ამიტომ მჭიდროდ უნდა ითანამშრომლონ მარკეტინგულ პარტნიორებთან კომპანიის შიგნით თუ გარეთ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In an increasingly smaller world, many marketers are now connected globally with their customers and marketing partners.
ამ მნიშვნელოვნად „დაპატარავებულ“ სამყაროში ბევრი მარკეტოლოგი მყიდველებთან და მარკეტინგულ პარტნიორებთან მთელი მსოფლიოს მასშტაბით არის დაკავშირებული.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Today, marketers of all kinds are taking advantage of new opportunities for building relationships with their customers, their marketing partners, and the world around them.
დღეს ყველა ტიპის მარკეტოლოგი მაქსიმალურად იყენებს ახალ შესაძლებლობებს, რათა მჭიდრო ურთიერთობები ჩამოაყალიბოს თავის მომხმარებლებთან, მარკეტინგულ პარტნიორებთან და, საერთოდ, მთელ მსოფლიოსთან.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
This creates a value delivery system that meets the needs of both the company and its marketing partners.
ეს კი ქმნის ფასეულობის მიწოდების უზრუნველყოფის ისეთ სისტემას, რომელიც როგორც კომპანიის, ასევე პარტნიორების მოთხოვნებს შეესაბამება.