ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Rather than assigning only sales and marketing people to customers, they are forming cross-functional customer teams.
იმის მაგივრად, რომ კლიენტებს მიამაგრონ მხოლოდ გაყიდვებისა და მარკეტინგის განყოფილების მუშაკები, კომპანიები მყიდველებთან ჯვარედინ-ფუნქციურ ჯგუფებს ქმნიან.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Many companies are adding marketing people to teams to try to obtain a stronger marketing orientation.
ბევრი კომპანია ჯგუფებში მარკეტინგის სპეციალისტებსაც რთავს, რათა მათ დახვეწონ მარკეტინგული ორიენტაცია.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. გლობალური ბაზარი
Top management tells its marketing people, “Take the product as is and find customers for it”.
როდესაც მაღალი რგოლის მენეჯერები თავიანთ მარკეტოლოგებს ეუბნებიან: „პროდუქტი არ შეცვალოთ და ისე იპოვეთ მისი მომხმარებლები“.