მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომპანიის მაგალითი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Despite the growth of cause-related marketing, PepsiCo’s effort is perhaps the first example of a major brand making social responsibility the main theme of its campaign, rather than an add-on.
მიუხედავად აქტიური, ე. წ. დაკავშირებული მარკეტინგის მნიშვნელობის ზრდისა, მიზეზობრივად პეპსიკოს მცდელობები ალბათ პირველი მაგალითია იმისა, როგორ ახერხებს მნიშვნელოვანი ბრენდი სოციალური პასუხისმგებლობა მთავარი თემა გახადოს და არა მხოლოდ დამატება.