ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 14. კომპანიის მაგალითი
Despite the growth of cause-related marketing, PepsiCo’s effort is perhaps the first example of a major brand making social responsibility the main theme of its campaign, rather than an add-on.
მიუხედავად აქტიური, ე. წ. დაკავშირებული მარკეტინგის მნიშვნელობის ზრდისა, მიზეზობრივად პეპსიკოს მცდელობები ალბათ პირველი მაგალითია იმისა, როგორ ახერხებს მნიშვნელოვანი ბრენდი სოციალური პასუხისმგებლობა მთავარი თემა გახადოს და არა მხოლოდ დამატება.