ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
A company can assess marketing ROI in terms of standard marketing performance measures, such as brand awareness, sales, or market share.
კომპანიას მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგები შეუძლია შეაფასოს სტანდარტული მარკეტინგული აქტივობის შემდეგი საზომებით: ბრენდის ცნობადობით, გაყიდვებით და საბაზრო წილით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Because such government agencies have some discretion in enforcing the laws, they can have a major impact on a company’s marketing performance.
ასეთ სამთავრობო სააგენტოებს კომპანიის მარკეტინგულ მაჩვენებელზე დიდი გავლენა აქვთ, ვინაიდან ფლობენ გარკვეული სახის თავისუფლებას კანონების გატარებაზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
The second section discusses demand estimates, the marketing budget, and marketing performance measures.
მეორე ნაწილში წარმოდგენილია მოთხოვნის პროგნოზის, მარკეტინგის ბიუჯეტისა და მარკეტინგული საქმიანობის შემფასებელი მოდელები.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Next, we discuss marketing performance measures, with a focus on helping marketing managers to better defend their decisions from a financial perspective.
ამის შემდეგ ვისაუბრებთ მარკეტინგული საქმიანობის შემფასებელ მოდელებზე, სადაც ყურადღებას გავამახვილებთ, როგორ უნდა დავეხმაროთ მარკეტინგის მენეჯერებს, უკეთესად დაიცვან თავიანთი გადაწყვეტილებები ფინანსური თვალსაზრისით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Demand Estimates, the Marketing Budget, and Marketing Performance Measures.
მოთხოვნის პროგნოზი, მარკეტინგის ბიუჯეტი და მარკეტინგული საქმიანობის შესაფასებელი საზომები.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
Marketing Performance Measures.
მარკეტინგული საქმიანობის შემფასებელი საზომები.