მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
First, it affects how marketing personnel work with each other and with other departments to deliver value and satisfy customers.
უპირველეს ყოვლისა, იგი ზეგავლენას ახდენს იმაზე, თუ როგორ თანამშრომლობენ მარკეტინგის განყოფილების მუშაკები ერთმანეთთან და სხვა განყოფილებებთან ფასეული პროდუქტის უზრუნველსაყოფად და მყიდველთა დასაკმაყოფილებლად.