ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 7
The plan should include the company name, its vision or goals, a pricing and investment strategy, a marketing plan with sample at copy or storyboards, and projected balance sheets and income statements.
გეგმა უნდა შეიცავდეს კომპანიის სახელწოდებას, მიზნების მისეულ ხედვას, ფასების დადგენისა და საინვესტიციო სტრატეგიას, პროდუქციის გასაღების გეგმას სარეკლამო განცხადების ნიმუშთან ან სცენართან ერთად და დაგეგმილ ბალანსის უწყისებსა და მოგება-ზარალის ანგარიშებს.
2.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Ask the consultant to bring a representative of his or her firm’s marketing department to describe its marketing plan.
• სთხოვეთ კონსულტანტს, მოიყვანოს კლასში თავისი ფირმის მარკეტინგის განყოფილების წარმომადგენელი ფირმის მარკეტინგის გეგმის აღსაწერად.
3.
ჯუნიორ ეჩივმენტი | მასწავლებელთა და კონსულტანტთა დამხმარე სახელმძღვანელო, მასწავლებელთა დამხმარე სახელმძღვანელო, თავი 11
• Analyze your student company’s marketing plan in terms of the "Four Ps."
• გააანალიზეთ თქვენი მოსწავლეთა კომპანიის მარკეტინგის გეგმა „მარკეტინგის ოთხი P-ს“ თვალსაზრისით.
4.
მუზეუმის მართვა | პრომოუშენი
Finally the museum staff is the most valuable asset in the successful implementation of a marketing plan.
დაბოლოს, მუზეუმის თანამშრომელთა შტატი მარკეტინგის გეგმის რეალიზაციისას ყველაზე უფრო დასაფასებელი და საიმედო დასაყრდენი ძალაა.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
For example, the U.S. military has a marketing plan to attract recruits to its different services.
მაგალითად, ამერიკის ჯარს ახალწვეულების მისაზიდად სპეციალური მარკეტინგული გეგმა აქვს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
A detailed marketing plan is needed for each business, product, or brand.
თითოეულ საქმიანობას, პროდუქტსა თუ ბრენდს დეტალური მარკეტინგული გეგმა სჭირდება.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
What does a marketing plan look like?
როგორია მარკეტინგული გეგმა?
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Table 2.2 outlines the major sections of a typical product or brand marketing plan.
ცხრილი 2.2 პროდუქტის ან ბრენდისთვის შექმნილი მარკეტინგული გეგმის ძირითად ნაწილებს ასახავს.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Additional sections of the marketing plan lay out an action program for implementing the marketing strategy along with the details of a supporting marketing budget.
მარკეტინგული სტრატეგიის დანერგვის სამოქმედო პროგრამას, მარკეტინგის ბიუჯეტის დეტალებთან ერთად, მარკეტინგული გეგმის დამატებითი ნაწილი განსაზღვრავს.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
List the marketing management functions, including the elements of a marketing plan, and discuss the importance of measuring and managing return on marketing investment.
ჩამოთვალეთ მარკეტინგის მართვის ფუნქციები და მარკეტინგული გეგმის ელემენტები და განიხილეთ მარკეტინგული ინვესტიციებიდან მიღებული ამონაგების მართვის მნიშვნელობა.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The main components of a marketing plan are the executive summary, the current marketing situation, threats and opportunities, objectives and issues, marketing strategies, action programs, budgets, and controls.
მარკეტინგული გეგმის ძირითადი კომპონენტებია: წინასიტყვაობა (მოკლე ანოტაცია), არსებული მარკეტინგული მდგომარეობის ანალიზი,საფრთხეებისა და შესაძლებლობების ანალიზი, მიზნებისა და ამოცანების ჩამოყალიბება, მარკეტინგული სტრატეგიები, სამოქმედო პროგრამები, ბიუჯეტი და კონტროლის მექანიზმები.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 9. ახალი პროდუქტის შექმნა და პროდუქტის სიცოცხლის ციკლის სტრატეგიები
It should realize that the initial strategy is just the first step in a grander marketing plan for the product’s entire life cycle.
მას კარგად უნდა ესმოდეს, რომ საწყისი სტრატეგია მხოლოდ პირველი ეტაპია უფრო დიდი მარკეტინგული გეგმის სტრუქტურაში პროდუქტის არსებობის მთელი ციკლისათვის.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
• Marketing Plan appendix.
მარკეტინგული გეგმის დანართი.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Appendix 1 contains a sample marketing plan that helps students to apply important marketing planning concepts.
1 დანართში მოცემულია მარკეტინგული გეგმის მაგალითი, რომელიც სტუდენტებს მნიშვნელოვანი მარკეტინგული დაგეგმვის პრინციპების გამოყენებაში ეხმარება.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Most large advertising agencies have the staff and resources to handle all phases of an advertising campaign for their clients, from creating a marketing plan to developing ad campaigns and preparing, placing, and evaluating ads.
დიდი სააგენტოების უმრავლესობას ჰყავს მომსახურე პერსონალი და აქვს შესაბამისი რესურსების ბაზა, რათა ყველა ფაზაზე მართოს კლიენტის სარეკლამო კამპანია, დაწყებული მარკეტინგული გეგმის შემუშავებითა და სარეკლამო კამპანიების განვითარებით, დამთავრებული რეკლამების დამზადებით, განთავსებითა და შეფასებით.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
The Marketing Plan: An Introduction.
მარკეტინგული გეგმა: შესავალი.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
As a marketer, you’ll need a good marketing plan to provide direction and focus for your brand, product, or company.
როგორც მარკეტოლოგს, კარგი მარკეტინგული გეგმა იმისათვის გჭირდებათ, რომ თქვენი ბრენდის, პროდუქტისა თუ კომპანიისათვის შეარჩიოთ შესაბამისი მიმართულება და სამიზნე.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
The Purpose and Content of a Marketing Plan.
მარკეტინგული გეგმის მიზანი და შინაარს.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Unlike a business plan, which offers a broad overview of the entire organization’s mission, objectives, strategy, and resource allocation, a marketing plan has a more limited scope.
ბიზნესგეგმისაგან განსხვავებით, რომელიც მთლიანი ორგანიზაციის მისიის, მიზნების, სტრატეგიისა და რესურსების განაწილების ამსახველ დოკუმენტს წარმოადგენს, მარკეტინგულ გეგმას უფრო მეტად ლიმიტირებული არეალი აქვს.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 1. მარკეტინგული გეგმა
Suppose a marketing plan calls for selling 200,000 units annually.
ვთქვათ, მარკეტინგული გეგმით განსაზღვრული მიზანი არის 200 000 ცალი პროდუქტის გაყიდვა.