ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 19. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
A few become global organizations, with worldwide marketing planned and managed by the top officers of the company.
მხოლოდ რამდენიმე თუ ხდება გლობალური ორგანიზაცია და აქვს დაგეგმილი და მართული მსოფლიო მარკეტინგი კომპანიის უმაღლესი სამსახურების მიერ.