ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო | შრომის ბაზრის მოთხოვნის კომპონენტის კვლევა
In one case, the problem arises due to exceeding expectations of the employers, when they connect any decrease in the statistical indicators of sales with wrong marketing planning.
ერთ შემთხვევაში, პრობლემას ქმნის დამსაქმებელთა გადაჭარბებული მოლოდინი, როდესაც გაყიდვების სტატისტიკურ მაჩვენებლებში ნებისმიერ დაღმასვლას არასწორ მარკეტინგულ გათვლებს უკავშირებენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Thus, marketing planning occurs at the business-unit, product, and market levels.
ამგვარად, მარკეტინგული დაგეგმვა ხდება ბიზნესერთეულის, პროდუქტისა და ბაზრის დონეზე.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing Planning.
მარკეტინგული დაგეგმვა.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Marketing planning involves choosing marketing strategies that will help the company attain its overall strategic objectives.
მარკეტინგული დაგეგმვა არის მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება, რომელიც კომპანიას ყველა სტრატეგიული მიზნის განხორციელებაში ეხმარება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Whereas marketing planning addresses the what and why of marketing activities, implementation addresses the who, where, when, and how.
ამგვარად, თუ მარკეტინგული გეგმა წყვეტს, რა და რატომ უნდა მოხდეს, მარკეტინგული გეგმის განხორციელება განსაზღვრავს, ვინ, სად, როდის და როგორ გააკეთებს საქმეს.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
Appendix 1 contains a sample marketing plan that helps students to apply important marketing planning concepts.
1 დანართში მოცემულია მარკეტინგული გეგმის მაგალითი, რომელიც სტუდენტებს მნიშვნელოვანი მარკეტინგული დაგეგმვის პრინციპების გამოყენებაში ეხმარება.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 16. პერსონალური გაყიდვები და გაყიდვების სტიმულირება
In turn, salespeople can sit in on marketing planning sessions and share their firsthand customer knowledge.
საპასუხოდ, გაყიდვების პერსონალსაც შეუძლია დაესწროს მარკეტინგული დაგეგმვის სესიებს და მონაწილეებს კლიენტებთან ურთიერთობის პირველადი ცოდნა გაუზიაროს.