ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Marketing plays a key role in the company’s strategic planning by providing a marketing concept philosophy and inputs regarding attractive market opportunities.
მიმზიდველი საბაზრო შესაძლებლობების გათვალისწინებით, საბაზრო კონცეფციის ფილოსოფიისა და სათანადო შენატანების დახმარებით, მარკეტინგი კომპანიის სტრატეგიული დაგეგმვის პროცესში მთავარ როლს თამაშობს.