მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Marketing plays a key role in the company’s strategic planning by providing a marketing concept philosophy and inputs regarding attractive market opportunities.
მიმზიდველი საბაზრო შესაძლებლობების გათვალისწინებით, საბაზრო კონცეფციის ფილოსოფიისა და სათანადო შენატანების დახმარებით, მარკეტინგი კომპანიის სტრატეგიული დაგეგმვის პროცესში მთავარ როლს თამაშობს.