ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Here, we look into several exciting new digital direct marketing technologies: mobile phone marketing, podcasts and vodcasts, and interactive TV (iTV).
აქ საქმე გვაქვს რამდენიმე ახალ, პირდაპირი მარკეტინგის ციფრულ ტექნოლოგიასთან: მარკეტინგი მობილური ტელეფონით, პოდკასტები და ვოდკასტები და ინტერაქტიური ტელევიზია.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Mobile phone marketing, podcasts and vodcasts, and iTV offer exciting direct marketing opportunities.
მობილური ტელეფონით მარკეტინგი, ვიდეოდა აუდიო მედიაფაილები და ინტერაქტიური ტელევიზია პირდაპირი მარკეტინგის ეფექტურად წარმოების საშუალებას იძლევა.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In recent years, a number of new digital direct marketing technologies have emerged, including mobile marketing, podcasts and vodcasts, and interactive TV.
ბოლო წლებში აქტიურად შემოვიდა პირდაპირი მარკეტინგის რამდენიმე ახალი ციფრული ტექნოლოგია, მობილური მარკეტინგის, პოდკასტებისა და ვოდკასტების და ინტერაქტიური ტელევიზიის ჩათვლით.