ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
In addition, these companies—like their smaller counterparts—frequently hire outside research specialists to consult with management on specific marketing problems and conduct marketing research studies.
გარდა ამისა, ეს კომპანიები, მცირე კომპანიების მსგავსად, ქირაობენ სპეციალისტებს, რომლებიც კომპანიის მენეჯერებთან ერთად გარკვეულ მარკეტინგულ პრობლემებზე მუშაობენ და მარკეტინგულ კვლევებს ატარებენ.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. კომპანიის მაგალითი
One observer stated harshly, “It’s as if the place purports to solve all kinds of vexing marketing ‘problems’ while failing to address the most basic real-world problem".
ერთ-ერთმა დამკვირვებელმა მკაცრად აღნიშნა: „ისეთი შთაბეჭდილება იქმნება, რომ ეს ადგილი გადაგიწყვეტს ყველანაირ მარკეტინგულ პრობლემას, მაგრამ ვერაფერს ახერხებს ძირეული რეალური პრობლემის კუთხით".