ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In this chapter, we begin by defining marketing and the marketing process.
ამ თავს ვიწყებთ მარკეტინგისა და მარკეტინგული პროცესის განსაზღვრებით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The Marketing Process.
მარკეტინგული პროცესი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Figure 1.1 presents a simple, five-step model of the marketing process.
სურათი 1.1 წარმოადგენს მარკეტინგული პროცესის მარტივ, ხუთსაფეხურიან მოდელს.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The first four steps in the marketing process outlined in Figure 1.1 involve building customer relationships by creating and delivering superior customer value.
მარკეტინგული პროცესის პირველი ოთხი საფეხური ეხება მყიდველებთან ურთიერთობის ჩამოყალიბებას უმაღლესი ფასეულობის შექმნითა და მიწოდებით.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
At the start of this chapter, Figure 1.1 presented a simple model of the marketing process.
თავის დასაწყისში, სურათზე 1.1, წარმოდგენილი იყო მარკეტინგული პროცესის მარტივი მოდელი.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Perhaps the most important step in the marketing process involves building valueladen, profitable relationships with target customers.
მარკეტინგული პროცესის ყველაზე მნიშვნელოვანი საფეხური, ალბათ, მიზნობრივ მომხმარებლებთან ფასეულობებით სავსე, მომგებიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბებაა.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The first four steps in the marketing process create value for customers.
მარკეტინგული პროცესის პირველი ოთხი საფეხური ფასეულობას მყიდველისათვის ქმნის.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Chapters 3 through 6 address the first step of the marketing process— understanding the marketing environment, managing marketing information, and understanding consumer behavior.
მე-3-6 თავები შეეხება მარკეტინგული პროცესის პირველ საფეხურს, ანუ მარკეტინგული გარემოს გაგებას, მარკეტინგული ინფორმაციის მართვასა და მომხმარებლის ქცევის გარკვევას.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Objective 1 Define marketing and outline the steps in the marketing process.
მიზანი 1 განსაზღვრეთ მარკეტინგი და აღწერეთ მარკეტინგული პროცესის საფეხურები.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The marketing process involves five steps.
მარკეტინგული პროცესი შედგება ხუთი საფეხურისგან.
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
In the first chapter, we explored the marketing process, the process by which companies create value for consumers in order to capture value from them in return.
პირველ თავში ჩვენ განვიხილეთ მარკეტინგული პროცესი, რომლის საშუალებითაც კომპანიები მყიდველებისთვის ქმნიან გარკვეულ ფასეულობებს, რათა მათგანაც მიიღონ შესაბამისი ფასეულობები.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Managing the marketing process requires the four marketing management functions shown in Figure 2.6—analysis, planning, implementation, and control.
მარკეტინგული პროცესების მართვა მარკეტინგის მენეჯმენტის ოთხი ფუნქციის საშუალებით სრულდება – (სურათი 2.6) — ანალიზი, დაგეგმვა, განხორციელება და კონტროლი.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
In Chapter 1, we defined marketing and outlined the steps in the marketing process.
1-ელ თავში ჩვენ განვსაზღვრეთ მარკეტინგი და ჩამოვაყალიბეთ მარკეტინგული პროცესის ეტაპები.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
In Part 1, you learned about the basic concepts of marketing and the steps in the marketing process for building profitable relationships with targeted consumers.
1-ელ ნაწილში თქვენ შეისწავლეთ მარკეტინგის ძირითადი კონცეფციები და მარკეტინგული პროცესის ეტაპები მიზნობრივ მომხმარებელთან მომგებიანი ურთიერთობების დასამყარებლად.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
The marketing process starts with a complete understanding of the marketplace and consumer needs and wants.
მარკეტინგული პროცესი საბაზრო სივრცის, მყიდველთა მოთხოვნილებებისა და სურვილების სრული გაგებით იწყება.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
Advances in information technology have changed the face of the B-to-B marketing process.
ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროს წინსვლის შედეგად საერთოდ შეიცვალა კომპანია-კომპანიასთან მარკეტინგის პროცესი.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 10. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Despite the increased role of nonprice factors in the modern marketing process, price remains an important element in the marketing mix.
დღევანდელ მარკეტინგულ პროცესში, იმ ფაქტორების მზარდი როლის მიუხედავად, რომლებიც ფასწარმოქმნას უშუალოდ არ უკავშირდებიან, ფასი მაინც რჩება მარკეტინგული კომპლექსის ერთ-ერთ მნიშვნელოვან ელემენტად.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
This innovative customer-value framework is introduced at the start of Chapter 1 in a five-step marketing process model, which details how marketing creates customer value and captures value in return.
მომხმარებლის ღირებულების ამ ინოვაციურ ჩარჩოს მკითხველს ვაცნობთ პირველი თავის დასაწყისში ხუთეტაპიანი მარკეტინგული პროცესის მოდელის ფარგლებში, რომელიც დეტალურად აღწერს, როგორ ქმნის მარკეტინგი მომხმარებელთათვის ღირებულებას და საპასუხოდ თვითონაც იღებს ღირებულებას.