მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
According to the DMA, e-mail marketing produces the greatest return on investment of all direct-marketing media.
პირდაპირი მარკეტინგის ასოციაციის თანახმად, მარკეტინგი ელექტრონული ფოსტით არაჩვეულებრივი ამონაგებია ინვესტიციიდან ყველა სხვა პირდაპირი მარკეტინგის საშუალებებს შორის.