მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 18. კონკურენტუნარიანი უპირატესობის შექმნა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In their book Blue Ocean Strategy, two marketing professors contend that although most companies compete within such red oceans, the strategy isn’t likely to create profitable growth in the future.
მარკეტინგის ორმა პროფესორმა საკუთარ სახელმძღვანელოში „ცისფერი ოკეანის სტრატეგია“ საზოგადოებას აცნობა, რომ ასეთ წითელ ოკეანეებთან კომპანიების უმეტესობის კონკურენციის მიუხედავად, მომავალში ამ სტრატეგიას არ მოჰყვება მომგებიანი მდგომარეობა.