ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
Next we discuss the five steps in the marketing process—from understanding customer needs, to designing customer-driven marketing strategies and integrated marketing programs, to building customer relationships and capturing value for the firm.
შემდეგ განვიხილავთ მარკეტინგული პროცესის ხუთ საფეხურს: მყიდველთა მოთხოვნილებების გაგებას, მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების შექმნას, მარკეტინგული პროგრამების შედგენას, მყიდველთან ურთიერთობის ჩამოყალიბებასა და კომპანიისათვის ფასეულობის შექმნას.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
In Chapter 2, we look more deeply into the second and third steps—designing marketing strategies and constructing marketing programs.
მეორე თავში უფრო ჩავუღრმავდებით მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისა და მარკეტინგული პროგრამების შექმნის საკითხებს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
We will explore marketing programs and the marketing mix in much more detail in later chapters.
მარკეტინგულ პროგრამებსა და მარკეტინგულ კომპლექსს დაწვრილებით განვიხილავთ მომდევნო თავებში.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
For example, many companies offer frequency marketing programs that reward customers who buy frequently or in large amounts.
მაგალითად, ბევრი კომპანია იყენებს მარკეტინგულ პროგრამებს, რომელთა მიხედვითაც ჯილდოვდება ყველა მყიდველი, ვინც კომპანიის პროდუქტს ხშირად ან დიდი რაოდენობით ყიდულობს.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
In this chapter, we dig deeper into steps two and three of that process: designing customer-driven marketing strategies and constructing marketing programs.
წინამდებარე თავში ჩვენ ამ პროცესის მეორე (მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგიების შექმნისა) და მესამე (მარკეტინგული პროგრამების შედგენის) ეტაპებს დეტალურად განვიხილავთ.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The process of dividing a market into distinct groups of buyers who have different needs, characteristics, or behaviors, and who might require separate products or marketing programs is called market segmentation.
ბაზრის დაყოფას მყიდველთა ჯგუფებად, რომელთაც სხვადასხვაგვარი საჭიროებები, თვისებები და ქცევები გააჩნიათ და რომლებიც სხვადასხვა პროდუქტსა თუ მარკეტინგულ პროგრამას საჭიროებენ, ბაზრის სეგმენტაცია ეწოდება.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
The issue is not whether there should be four, six, or ten Ps so much as what framework is most helpful in designing integrated marketing programs.
მარკეტინგული პროგრამის ჩამოყალიბებაში მთავარი ის კი არ არის, თუ რამდენი „P“ იქნება განსაზღვრული (ოთხი, ექვსი ან ათი), არამედ ის, თუ რომელი მოდელია გამოსადეგი და სასარგებლო ინტეგრირებული მარკეტინგული პროგრამების შესაქმნელად.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
In the past, many marketers spent freely on big, expensive marketing programs.
წარსულში მრავალი მარკეტოლოგი დიდ თანხას ხარჯავდა გრანდიოზულ, ძვირად ღირებულ მარკეტინგულ პროგრამებზე.
9.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Based on such insights, the Coca-Cola Food Service group develops marketing programs and merchandising tools that help its retail partners improve their beverage sales and profits.
ასეთი ინტენსიური პარტნიორული ძალისხმევით კოკა-კოლა ავითარებს მარკეტინგულ და ე.წ. მერჩენდაიზინგის პროგრამებს, რომლებიც მის პარტნიორ საცალო მოვაჭრეებს ეხმარება გამაგრილებელი _ სასმელების გაყიდვასა და მიღებული მოგების მართვაში.
10.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Do marketers need to create separate products and marketing programs for each generation?
უნდა შექმნან თუ არა მარკეტოლოგებმა თითოეული თაობისთვის ცალკე პროდუქტი და მარკეტინგული პროგრამები?
11.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
As the population in the United States grows more diverse, successful marketers will continue to diversify their marketing programs to take advantage of opportunities in fastgrowing segments.
აშშ-ის მოსახლეობა სულ უფრო მრავალფეროვანი ხდება, რაც იმას ნიშნავს, რომ წარმატებული მარკეტოლოგებიც კიდევ უფრო გაამრავალფეროვნებენ პროგრამებს, რათა ამ სწრაფად მზარდ სეგმენტში იყვნენ უპირატესობის მფლობელები.
12.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
Business executives must watch these developments when planning their products and marketing programs.
ბიზნესაღმასრულებლებმა პროდუქტებისა და მარკეტინგული პროგრამების დაგეგმვისას ამ მოვლენებს თვალი უნდა ადევნონ.
13.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
We look at how companies develop and manage information about important marketplace elements: customers, competitors, products, and marketing programs.
ასევე მიმოვიხილავთ, როგორ აწარმოებენ კომპანიები ინფორმაციის შეგროვებასა და მართვას ბაზრის ისეთ ელემენტებზე, როგორიცაა: მყიდველი, კონკურენტი, პროდუქტი და მარკეტინგული პროგრამა.
14.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
As the Tide story highlights, good products and marketing programs begin with good customer information.
როგორც ტაიდის მაგალითიდან ჩანს, კარგი პროდუქტი და მარკეტინგული პროგრამა იწყება კარგი ინფორმაციით მყიდველების შესახებ.
15.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
Companies can set up virtual shopping environments and use them to test new products and marketing programs.
კომპანიებს ასევე შეუძლიათ მოაწყონ ვირტუალური მაღაზიის გარემო და შეამოწმონ, როგორ იყიდება ახალი პროდუქტი ან როგორ მუშაობს ახალი მარკეტინგული პროგრამა.
16.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
Many subcultures make up important market segments, and marketers often design products and marketing programs tailored to their needs.
სუბკულტურაში გაერთიანებულმა პირებმა შესაძლოა მნიშვნელოვანი საბაზრო სეგმენტი წარმოადგინონ. შესაბამისად მარკეტოლოგები ხშირად ქმნიან ისეთ პროდუქტებსა და მარკეტინგულ პროგრამებს, რომლებიც მათ მოთხოვნილებებზეა მორგებული.
17.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. სამომხმარებლო ბაზრები და მომხმარებელთა ქცევა
In recent years, many companies have developed special products, appeals, and marketing programs for African American consumers.
უკანასკნელ წლებში ბევრმა კომპანიამ შეიმუშავა სპეციალური პროდუქტები, მომსახურების სახეები და მარკეტინგული პროგრამები აფროამერიკელების მოთხოვნის დასაკმაყოფილებლად.
18.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 5. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Many companies focused their marketing programs on the special needs of certain cultural and subcultural segments.
მრავალმა კომპანიამ მარკეტინგული პროგრამა სხვადასხვა კულტურული და სუბკულტურული სეგმენტების კონკრეტულ საჭიროებებზე დააფუძნა.
19.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. ბიზნესბაზრები და ბიზნესმყიდველის ქცევა
Other companies have established customized marketing programs for government buyers.
სხვა კომპანიებმა შექმნეს დახვეწილი მარკეტინგული პროგრამები, რომლებიც მორგებულია სამთავრობო მყიდველებზე.
20.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მყიდველზე ორიენტირებული მარკეტინგული სტრატეგია: მიზნობრივი მყიდველებისათვის ფასეულობის შექმნა
Thus, most companies have moved away from mass marketing and toward target marketing: identifying market segments, selecting one or more of them, and developing products and marketing programs tailored to each.
მათ მასობრივი მარკეტინგიდან ბაზრის სეგმენტაციისა და მიზნობრივი მარკეტინგისკენ გადაინაცვლეს, რომელიც მოიცავს ბაზრის სეგმენტების განსაზღვრას, მათგან ერთის ან რამდენიმეს ამორჩევას და თითოეულისათვის პროდუქციისა და მარკეტინგული პროგრამის შერჩევას.