ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანია და მარკეტინგული სტრატეგია: მყიდველთან პარტნიორობა გრძელვადიანი ურთიერთობის დასამყარებლად
Thus, sound marketing requires careful customer analysis.
ამდენად, ეფექტური მარკეტინგი მოითხოვს მყიდველების დაკვირვებით ანალიზს.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 8. პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი: მყიდველისთვის ფასეულობების შექმნა
Thus, service marketing requires more than just traditional external marketing using the four Ps.
ამრიგად, მომსახურების მარკეტინგს იმაზე მეტი რამ სჭირდება, რასაც უბრალოდ ტრადიციული გარე მარკეტინგი ჰქვია, რასაც ოთხი „P-ის“ გამოყენებით უზრუნველვყოფთ.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Like many other marketing tools, database marketing requires a special investment.
ისევე, როგორც მრავალ სხვა მარკეტინგულ მეთოდს, მონაცემთა ბაზის მარკეტინგსაც განსაკუთრებული ინვესტიციები სჭირდება.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Thus, online marketing requires new marketing approaches.
ამდენად, ონლაინმარკეტინგს ახალი მარკეტინგული მიდგომები სჭირდება.
5.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
Truly sustainable marketing requires a smooth-functioning marketing system in which consumers, companies, public policymakers, and others work together to ensure socially and environmentally responsible marketing actions.
ჭეშმარიტად მდგრადი მარკეტინგი მოითხოვს კარგად ფუნქციონირებად მარკეტინგულ სისტემას, რომელშიც მომხმარებლები, კომპანიები, სამოქალაქო საზოგადოება და, ერთი სიტყვით, ყველა ერთად შრომობს გარემოსადმი პასუხისმგებლობით აღსავსე მარკეტინგული ღონისძიებებით.
6.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მდგრადი მარკეტინგი: სოციალური პასუხისმგებლობა და ეთიკა
The principle of innovative marketing requires that the company continuously seek real product and marketing improvements.
ინოვაციური მარკეტინგის პრინციპის თანახმად, კომპანიამ აუცილებელია მუდმივად სცადოს პროდუქტის და მარკეტინგის გაუმჯობესება.
7.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Sustainable marketing requires socially, environmentally, and ethically responsible actions that bring value to not only present-day consumers and businesses but also future generations and society as a whole.
ასეთი მდგრადი მარკეტინგი საჭიროებს სოციალურად, ეკოლოგიურად და ეთიკურად პასუხისმგებლობით სავსე ნაბიჯების გადადგმას, რათა შეიქმნას გარკვეული ფასეულობა არა მხოლოდ ამჟამინდელი მომხმარებლებისა და ბიზნესებისთვის, არამედ მომავალი თაობებისა და მთლიანად საზოგადოებისთვის.
8.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
Truly sustainable marketing requires a smooth-functioning marketing system in which consumers, companies, public policymakers, and others work together to ensure responsible marketing actions.
რეალურად მდგრადი მარკეტინგი ვერ იარსებებს კარგად მომუშავე მარკეტინგული სისტემის გარეშე, სადაც მომხმარებლები, კომპანიები, პოლიტიკის შემმუშავებლები და სხვები ერთად მუშაობენ პასუხისმგებლობის მქონე მარკეტინგული ღონისძიებების უზრუნველყოფის მიზნით.