მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 12. მარკეტინგული არხები: კლიენტისათვის ფასეულობის უზრუნველყოფა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
By working together, companies can combine their financial, production, or marketing resources to accomplish more than any one company could alone.
ერთად მუშაობის ხარჯზე კომპანიებს ბევრად უკეთ შეუძლიათ, გააერთიანონ ფინანსური, წარმოების ან მარკეტინგული რესურსები, ვიდრე ამას ნებისმიერი კომპანია დამოუკიდებლად შეძლებდა.