მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
As with other forms of direct marketing, however, companies must use mobile marketing responsibly or risk angering already ad-weary consumers.
თუმცა, როგორც პირდაპირი მარკეტინგის სხვა ფორმების შემთხვევაში, კომპანიებმა მობილური ტელეფონით მარკეტინგი პასუხისმგებლობით უნდა გამოიყენონ ან წინააღმდეგ შემთხვევაში, რეკლამებისაგან შეწუხებულ კლიენტებს კიდევ უფრო განარისხებენ.