მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 7. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
With $1.6 billion spent on food marketing and promotions targeted to children—$745 million of that on television—more than just marketers will be affected by marketing restrictions to this market segment.
ბაზრის ამ სეგმენტის მიმართ აკრძალვა-შეზღუდვების გამო, რომელზეც მხოლოდ საკვები პროდუქტების რეკლამირებაში 1,6 მილიარდი აშშ დოლარის ინვესტიცია იგეგმებოდა და აქედან 745 მილიონი აშშ დოლარი ტელერეკლამებისთვის იყო გამოყოფილი, ბუნებრივია, მხოლოდ მარკეტოლოგები არ იზარალებენ.