მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Similarly, online direct marketing results in lower costs, improved efficiencies, and speedier handling of channel and logistics functions, such as order processing, inventory handling, and delivery.
ამას მსგავსად, ონლაინ პირდაპირი მარკეტინგი უფრო ეკონომიურია, მომსახურება ეფექტური და დისტრიბუციის არხისა და ლოგისტიკის საკითხები – შეკვეთების დამუშავება, მარაგების მართვა და მიტანა — უფრო სწრაფად გვარდება.