მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 2. კომპანიის მაგალითი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
In return for marketing rights, the group agreed to pay the inventor and patent holder, a retired rancher, a royalty fee for each trap sold.
მარკეტინგული უფლებების სანაცვლოდ, ჯგუფი შეთანხმდა, რომ გამომგონებელსა და პატენტის მფლობელს, პენსიაზე გასულ ფერმერს, ყოველი გაყიდული სათაგურიდან სალიცენზიო გადასახადს გადაუხდიდა.