ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
To get an even deeper understanding of the profit impact of marketing strategy, we’ll now examine two measures of marketing efficiency—marketing return on sales (marketing ROS) and marketing return on investment.
მოგებაზე მარკეტინგული სტრატეგიის ზეგავლენის მნიშვნელობის უფრო კარგად გასაგებად, ჩვენ განვიხილავთ მარკეტინგული ეფექტიანობის ორ საზომს: შემოსავალში მარკეტინგული მოგების წილსა და ინვესტიციებიდან მიღებული მარკეტინგული მოგების წილს (მარკეტინგული ROI).
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
A high marketing ROS is desirable.
შემოსავალში სასურველია მარკეტინგული მოგების მაღალი წილი.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | დანართი 2. მარკეტინგი ციფრებით
But to assess whether this is a good level of performance, ConnectPhone must compare this figure to previous marketing ROS levels for the product, the ROSs of other products in the company’s portfolio, and the ROSs of competing products.
იმისათვის, რომ მოხდეს შეფასება, რამდენად არის ეს კარგი მაჩვენებელი, ქონექთფოუნმა ეს მონაცემი უნდა შეადაროს ამ პროპორციის წინა მონაცემებს, კომპანიის პორტფელში არსებულ სხვა პროდუქტების ანალოგიური პროპორციის მონაცემებს და კონკურენტი პროდუქტების პროპორციებს.