ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 1. მარკეტინგი: მყიდველთათვის ფასეულობის შექმნა
The old thinking was that marketing is done only by marketing, sales, and customer-support.
ძველი შეხედულების მიხედვით, კომპანიაში მარკეტინგი ფუნქციონირებდა მხოლოდ მარკეტინგის, გაყიდვებისა და მყიდველთა მხარდაჭერით.
2.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
Put another way, these expenditures generated an estimated $1.2 trillion in direct marketing sales, which is about 8 percent of total sales in the U.S. economy.
სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ამ დანახარჯების წყალობით, დაახლოებით 1.2 ტრილიონი აშშ დოლარი შემოვიდა პირდაპირი მარკეტინგით წარმოებული გაყიდვებიდან, რაც აშშ-ის საერთო გაყიდვების 8%-ს შეადგენს.
3.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
The DMA estimates that direct marketing sales will grow 5.3 percent annually through 2013, compared with a projected 4.1 percent annual growth for total U.S. sales.
პირდაპირი მარკეტინგის ასოციაციის შეფასებით, 2013 წელს პირდაპირი მარკეტინგით წარმოებული გაყიდვების რაოდენობა წლიურად 5.3%-ით გაიზრდება, მაშინ როცა აშშ-ის საერთო გაყიდვების წლიური ზრდა ნავარაუდევია 4.1%-ის ოდენობით.
4.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
We’re all familiar with telephone marketing directed toward consumers, but B-to-B marketers also use telephone marketing extensively, accounting for more than 55 per cent of all telephone marketing sales.
ჩვენ ყველამ კარგად ვიცით, რას ნიშნავს ტელეფონით მარკეტინგი, რომელიც მიზნად ისახავს მომხმარებლის მოზიდვას, მაგრამ ბი-თუ-ბი მარკეტოლოგებიც ასევე იყენებენ მარკეტინგის ამ საშუალებას, რაც მთლიანად ტელეფონით განხორციელებული გაყიდვების 55%-ს შეადგენს.