ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
To address these concerns, most legitimate marketers now practice permission-based e-mail marketing, sending e-mail pitches only to customers who “opt in”.
ამ პრობლემების დასაძლევად მრავალი ლეგიტიმური მარკეტოლოგი ნებართვის მიღებაზე დაფუძნებულ ელფოსტით მარკეტინგს ახორციელებს და ელექტრონულ შეტყობინებებს მხოლოდ იმ მომხმარებლებს უგზავნის, რომლებსაც მათი მიღება სურთ.