მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 17. პირდაპირი და ონლაინმარკეტინგი, მომხმარებლებთან ურთიერთობების პირდაპირ დამყარება
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
To address these concerns, most legitimate marketers now practice permission-based e-mail marketing, sending e-mail pitches only to customers who “opt in”.
ამ პრობლემების დასაძლევად მრავალი ლეგიტიმური მარკეტოლოგი ნებართვის მიღებაზე დაფუძნებულ ელფოსტით მარკეტინგს ახორციელებს და ელექტრონულ შეტყობინებებს მხოლოდ იმ მომხმარებლებს უგზავნის, რომლებსაც მათი მიღება სურთ.