მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 20. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Many companies, such as Timberland, which was profiled at the beginning of this chapter, take sustainable marketing seriously.
ლევი სტრაუსს, ტიმბერლენდს, თარგეთს, პატაგონიასა და სხვებს, შეუძლიათ თავიანთი პროდუქციის ეკოლოგიური ზემოქმედება შეაფასონ.