მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 6. მიზნებისა და ძირითადი კონცეფციების კვალდაკვალ
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Companies such as Dataguise, a database security solutions company, and Kearney & Company, an accounting firm, focus their marketing solely on this market.
ისეთი კომპანიები, როგორიცაა, დატაგაიზი — მონაცემთა ბაზების უსაფრთხოების უზრუნველყოფა და კერნი და კომპანია, საბუღალტრო ფირმა, თავიანთი მარკეტინგის ძალისხმევას მხოლოდ ამ ბაზრისაკენ მიმართავენ.