ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 15. რეკლამირება და საზოგადოებასთან ურთიერთობა
Despite its potential strengths, public relations is sometimes described as a marketing stepchild because of its often limited and scattered use.
მიუხედავად ამ პოტენციური ძლიერი მხარეებისა, საზოგადოებასთან ურთიერთობას ზოგჯერ განიხილავენ, როგორც მარკეტინგის გერს, ვინაიდან მისი გამოყენება ხშირად ლიმიტირებული და შეზღუდულია.