მარკეტინგის საფუძვლები | წინასიტყვაობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Each chapter begins with an engaging, deeply developed, illustrated, and annotated marketing story that introduces the chapter material and sparks student interest.
თითოეული თავი იწყება საინტერესო, კარგად დამუშავებული, დასურათებული და ანოტაციის სახით წარმოდგენილი მარკეტინგული ამბით, რომელიც სტუდენტს აცნობს თავში განხილულ მასალას და აღვივებს მის ინტერესს.