მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 3. მარკეტინგული გარემოს ანალიზი
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
Marketing success requires building relationships with other company departments, suppliers, marketing intermediaries, competitors, various publics, and customers, which combine to make up the company’s value delivery network.
მარკეტინგული წარმატება მოითხოვს ურთიერთობების ჩამოყალიბებას კომპანიის სხვა დეპარტამენტებთან, მომწოდებლებთან, მარკეტინგის შუამავლებთან, მყიდველებთან, კონკურენტებთან და მრავალფეროვან საზოგადოებასთან, რომლებიც ერთობლიობაში ქმნიან კომპანიის ფასეულობათა მიწოდების ქსელს.