მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
ავტორი: ფილიპ კოტლერი
მთარგმნელი: ლელა აბდუშელიშვილი
ტიპი: სახელმძღვანელო
დარგი: მარკეტინგი
გამომცემლობა: ბაკურ სულაკაურის გამომცემლობა
ორიგინალის ენა: en
გამოცემის წელი: 2012
თარგმნის წელი: 2015
But the concept of shopper marketing suggests that these efforts should be coordinated around the shopping process itself.
მაგრამ საყიდლებზე მოსიარულეებზე ორიენტირებული მარკეტინგის ცნება ყველა ამ ინიციატივისა და წამოწყების უშუალოდ საყიდლებზე სიარულის პროცესთან კოორდინირებას გვავალდებულებს.