ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 13. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა
But the concept of shopper marketing suggests that these efforts should be coordinated around the shopping process itself.
მაგრამ საყიდლებზე მოსიარულეებზე ორიენტირებული მარკეტინგის ცნება ყველა ამ ინიციატივისა და წამოწყების უშუალოდ საყიდლებზე სიარულის პროცესთან კოორდინირებას გვავალდებულებს.