ზუსტი დამთხვევა
ორიგინალის ენა
ქვეკორპუსები
ჯგუფები
კრებულები
ტიპები
ჟანრები
დარგები
გამომცემლობები
ავტორები
მთარგმნელები
გამოცემულია
წლიდან
წლამდე
თარგმნილია
წლიდან
წლამდე
1.
მარკეტინგის საფუძვლები | თავი 4. მარკეტინგული ინფორმაციის მართვა მყიდველის შესაცნობად
The Internet is especially well suited to quantitative research—conducting marketing surveys and collecting data.
ინტერნეტი საუკეთესო საშუალებაა რაოდენობრივი კვლევისათვის, რაც მარკეტინგული გამოკითხვების ჩატარებასა და მონაცემთა შეგროვებას გულისხმობს.